 |
www.lidlomix.fora.pl Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dagel
Dołączył: 04 Lut 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:41, 04 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
"Aby ręcznie połączyć Monsieur Cuisine z serwerem proszę przejść do ustawień (u góry po prawej) i dotknąć "Przez". Następnie proszę przewinąć w dół i nacisnąć przycisk "Sprawdź aktualizacje".
W trakcie aktualizacji zostanie wyświetlony postęp, a urządzenie powinno na krótko przejść w tryb uśpienia i uruchomić się ponownie.
Aktualizacja zajmie trochę czasu, proszę nie wyłączać urządzenia w tym czasie!"
U mnie zadziałało po 1 minucie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dagel
Dołączył: 04 Lut 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:46, 04 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Oj przepraszam - po przewinięciu pokazuje się komunikat "Wyszukaj po aktualizacji". Ale w sumie chodzi o to samo. Dodam tylko, że problem z połączeniem wystąpił po zwrocie urządzenia z naprawy (sama reklamacja i naprawa przebiegła "bezboleśnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yosek193
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:29, 05 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Witam gdzie znajdę przepisy live?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AsiaGu
Dołączył: 25 Lut 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:02, 25 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Wczoraj przyjechał lidlomix, miałam ten sam problem. Aktualizacja oprogramowania i zmiana języka nic nie dały. Pomogło zaznaczenie zgody na przesyłanie danych suwakiem w menu ustawień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ace85
Dołączył: 25 Lut 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:39, 25 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
Witam !
Dzisiaj do mnie przyjechał lildlomix oczywiście miałem problem jak wszyscy , którzy wyżej opisywali. Mnie pomogła zmiana na język angielski , następnie wyskoczyła informacja ze jest możliwa aktualizacja. Aktualizacje wykonane
, zmieniłem na nasz język ojczysty i wszystko śmiga. Dodam ze milem wersje 1.1.19 , build : 238. Zaktualizowało do 1.1.22 build : 248
Życzę wszystkim cierpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miki88888
Dołączył: 02 Mar 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:19, 02 Mar 2021 Temat postu: Lidlomix problem z wifi rozwiazany |
|
|
Opiszę krok po kroku jak rozwiązać problem połączenia wiifi.
1Wchodzimy w ustawienia (prawy górny narożnik wyswietlacza)
2 WLAN wybieramy ZMIEŃ i klikamy w naszą sieć domową i wpisujemy hasło klikamy w oczko żeby zobaczyć czy poprawnie zostało wpisane hasło i klikamy POŁĄCZ
3 Klikamy ZAMKNIJ
4 Klikamy w (i Przez... Urządzenie Monsieur Cuisine connect) OTWÓRZ
5 Wyskoczy okienko z informacją Wersja fimware: 4924 itd.
Przewijany tekst do góry i na dole klikamy w czerwony napis (Wyszukaj po aktualizacji)
Po zaktualizowaniu wpisujemy dane logowania łączy się z serwerem i pobiera przepisy.
Uwaga Konto zakładamy na stronie
monsieur-cuisine
I potwierdzamy założenie konta na swojej poczcie klikając w link wysłany po rejestracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gona1
Dołączył: 06 Mar 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:27, 06 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Do tego wszystkiego dodam, że jak już uda się aktualizacja MC zacznie ściągać przepisy i może być tak, że będziemy w ustawieniach widzieć nowo przybyte przepisy a w menu ich nie będzie. Wtedy najlepiej zostawić na noc włączony i dam na spokojnie będzie ściągał z Internetu, a rano dostaniecie informację o nowych przepisach.
Mam pytanie czy razem z robotem dostaliście książkę kucharską w wersji papierowej? Mam wszystkie dostępne książki które miałam do starszej wersji, w poprzednim robocie dawali też 1 książkę. W tym nie dostałam a widzę na Internecie, że niektórzy dostają, stąd moje pytanie czy Wy też macie? Dodam, że nie widzę niektórych przepisów co mam w książkach, na razie na szybko sprawdziłam tylko kilka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abba158
Dołączył: 07 Mar 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:00, 07 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Napiszcie proszę kto zwracał do serwisu lidlomix z powodu problemu z połączeniem z wi-fi. Jak to przebiegało? Trzeba zadz na infolinię i to zgłosić, jaka jest kolejność, po zapakowaniu do pudła kto płaci za kuriera, jaka kwota, jak długo sprzęt jest w serwisie? Kto po kroku opiszcie jak to wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekCWA
Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:38, 28 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
U mnie niestety nic nie pomaga.. Jezyki, różne routery, restarty, włączony 24h... Zero. Serwis nie odpowiada. Nic tylko odesłać. Dla mnie wieli minus dla producenta i serwisu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dahoo
Dołączył: 07 Kwi 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:15, 07 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Lidlomix zakupiony 22. 03. 2021
Próbowane było już wszystko
Router
Hotspot na komórce
2,4 GHZ
5 GHZ
Klucz WEP 2
Języki
Przywracanie ustawień fabrycznych
Dane zgłoszenie do Lidla → który przełącza na Monsieur Cousine → tam nikt nie odpowiada
Maile z producentem to korespondencja z automatem → można napisać cokolwiek a bot odpisuje że przepraszają i że serwer obciążony i jest reglamentacja.i żeby się nie martwić tylko grzecznie czekać aż łaskawie nasza kolej nadejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dahoo dnia Czw 18:31, 08 Kwi 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dahoo
Dołączył: 07 Kwi 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:33, 08 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Przed chwilą zaktualizował się.
Po czterech kontaktach z działem reklamacji LIDL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krisswald
Dołączył: 10 Kwi 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:09, 10 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Też miałem problem z wifi ale udało się rozwiązać.
Problem w tym wifi tak na prawdę było polaczone poprawnie ale że polskie tłumaczenie to "połącz" co sugeruje jego brak. Przełączenie na angielski pokazuje "connected" czyli połączono. Zatem to nie wifi było problemem. Wszedłem w ustawienia potem trzecia opcja od góry z tabelka o info wersji firmware i mimo że pokazał serwer status not connected to na dole kliknąłem w czerwony link aby zaktualizować system i dostałem info że system zostanie zaraz zaktualizowany. Poczekałem aż się zrestartuje i wróciłem do logowania i przeszło. Potem wróciłem na język angielski i w przepisy gdzie wyskoczyło że pobiera nowe przepisy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vonFrisch
Dołączył: 14 Kwi 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:39, 14 Kwi 2021 Temat postu: |
|
|
Witam
Dzisiaj dotarł do mnie Lidlomix. Po wielu próbach udało się włączyć aktualizacje. System został zaktualizowany do najnowszego - jednak nadal nie mogę się połączyć z kontem.
Przy sprawdzaniu statusu połączenia - cały czas widnieje komunikat: Sprawdzam ...
Przy wlanie status - połączono.
Co może być tego przyczyną?
Niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na forum - wyczytałem, że każdemu, komu się zaktualizowało później działało już normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr82
Dołączył: 23 Cze 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:37, 23 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem do 4 strony i odpuściłem dalsze czytanie. Skonsultowałem się z kolegą, który ma to urządzenie, ale nie miał takiego problemu. W menu urządzenia wszedłem w zakładkę gdzie jest info o ilości przepisów,wersja oprogramowania, itd. Dałem aktualizuj oprogr. Zaciągnęło. Zrestartowało. I poszło.
Ciekawostka
Wcześniej łączyłem z routerem oraz osobno z telefonem i na obu urządzeniach był ten sam efekt, przy czym oba rozpoznawały lidlomixa jako połączony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|