 |
www.lidlomix.fora.pl Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OlgWid
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:00, 17 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
U mnie również pomogła zmiana języka i restart routera. Zaktualizowało mi przepisy po kilku minutach od zalogowania, wszystko dziala:) Niestety, to ewidentnie jakiś masowy problem 'nowej partii', trzeba cierpliwości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dete87
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:06, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam jak poprzednicy. Wystarczy zmienić język na angielski, urządzenie łączy się bez problemu. Następnie kliknąć w link aktualizacja. Po aktualizacji zmienić na język polski. Przepisy pobierają się kilka minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b0ozar
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:45, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
A ja nie potwierdzam.
Próbuję od czwartku i nic nie działa - żadne zmiany języka restart rutera itd nic nie dają.
Z ruterem się łączy (na ruterze sprawdzam i urządzenie jest połączone), natomiast nie chce się połączyć z serwerem i pobrać aktualizacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelck
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:40, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Ja również nie potwierdzam. 3 dzień próbuje połączyć wszystkimi możliwymi sposobami i nic nie działa dzisiaj już walczę 5 godzinę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalusia161
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:47, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Ja również nie potwierdzam. Zmieniałam jezyk. Resetowałam ruter. Czekałam pare godzin. I nic. Z WiFi łączy. Z serwerem już nie. Zalogować się nie mogę. Aktualizacja tez nie działa (czasem pokazuje że niby pobiera nowa wersje oprogramowania, ale zaraz potem przerywa i brak nowej wersji- mam ta z 22.07 ).
Lipa. Czekam aż serwis się odezwie. Ciekawa jestem co usłyszę.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariano
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:19, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem żonie lidlomix 15.01 i dzisiaj do nas dotarł
Mamy podobny problem. Po wpisaniu hasła do wifi lidlomix nie chce się połączyć. Próbowaliśmy zmieniać język i przywracać ustawienia fabryczne i problem z brakiem połączenia ciągle występuje.
Zostawię go włączonego na noc, może zatrybi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RadoslawGola
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:00, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Problemów jest klika, dwa z którymi ja się zetknąłem to:
1. Połączenie z wifi
Występuje czasem konflikt adresów IP - lidlomix z jakiegoś powodu wybiera adres już używany w sieci wifi. Rozwiązanie to udostępnienie sieci wifi z telefonu (najlepiej bez hasła) i / lub reset routera wifi, tak żeby lidlomix podłączył się zanim podepną się inne urządzenia i mógł spokojnie nawiązać sobie połączenie z serwerami.
2. Połączenie z serwerem
Tutaj problemem wydaje się być stary niekompatybilny firmware któy po prostu nie może się podłaczyć z API przepisów i kontem użytkownika.
Generalnie postępujemy tak:
1. resetujemy urządzenie do ustawień fabrycznych
2. wybieramy jezyk angielski
3. omijamy na razie zakładanie konta (lub zakładamy je na komputerze/komórce - nie na lidlomixie)
4. udostępniamy internet na telefonie , najlepiej sieć bez zabezpieczenia / hasła (potrzebujemy tego dosłownie na 15-30 min)
5. w lidlomix łączymy się z siecią na telefonie wybierając nasza sieć i klikając connect
6. czekamy aż ikonka zmieni się na pomarańczową i będzie pod spodem connected
7. idziemy do ustawień i menu informacji o urządzeniu, zapisujemy sobie numer wersji oprogramowania lub robimy zdjęcie dla porównania póżniej
8. palcem scrollujemy ekran na sam dół, aż pojawi się czerwony link z opcją sprawdzania nowego oprogramowania
9, raz - dosłownie raz - po kliknięciu pojawi się informacja ze znalezione jest nowe oprogramowanie
10. teraz dajemy lidlomixowi jakiś czas - u mnie to trwało ok 15 minut - niestety nie ma żadnej informacji że oprogramowanie się pobiera - ja to monitorowałem obserwując sieć programem diagnostycznym ale domyślam się że nie każdy wie jak to zrobić ..
11. Po pobraniu oprogramowania, wydaje mi się ze urządzenie samo się zresetuje - musiałem wyjść na moment z kuchni, a kiedy wróciłem ekran był czarny więc nie jestem pewien czy to był restart czy tylko oszczędzanie energii - ale wydaje mi się że restart
12. W tym momencie znów wchodzimy do menu i informacji o urządzeniu, powinniśmy widzieć nowy numer wersji oprogramowania w stosunku do tego co widzieliśmy w pkt 7.
13. W tym momencie powinniśmy już widzieć w opcjach że status urządzenia jest "connected", powinniśmy być w stanie zalogować się na utworzone konto (pkt 3)
14. Pobieranie przepisów też chwilę trwa
15. Na nowym oprogramowaniu, powinniśmy też już łatwiej łączyć się do sieci domowej, zabezpieczonej (tak było w moim wypadku) i możemy też zmienić język z powrotem na Polski
Mam nadzieje że to komuś pomoże.
Pozdrawiam i smacznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalusia161
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:44, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Też się nie udało 😟
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelck
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:15, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Lidlomix bez problemu widzi wszystkie routery i telefony z którymi również bez problemu się łączy! Czy to w języku polskim czy angielskim czy też niemieckim - nie ma to u mnie kompletnie żadnego znaczenia. Niestety nie nawiązuje połączenia z serwerem, kółko łączenia z internetem się obraca i nic z tego nie wynikia niezależnie od źródła internetu czy to światłowód czy LTE z telefonu. Nie ma tu nic do rzeczy zakładanie konta czy aktualizacja ponieważ zwyczajnie się tego nie da zrobić bez dostępu do internetu ! Także problem pozostaje nie rozwiązany. Ustawienia fabryczne przywracalem, języki zmieniałem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marssel
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:21, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Walczę z połączeniem już od 13.01 codziennie po kilka godzin, dalej nic
Dzisiaj napisałem reklamację, na którą uzyskałem odpowiedz: proszę oczekiwać telefonu z działu serwisu. Zakupiłem robota ze sklepu online, orientujecie się czy mogę odesłać go i żądać zwrotu pieniędzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalusia161
Dołączył: 15 Sty 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:07, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Ja na telefon czekam od piątku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelck
Dołączył: 18 Sty 2021
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:17, 19 Sty 2021 Temat postu: Wifi |
|
|
Dzwoniłem dzisiaj na infolinie 00 800 55500888 generalnie dowiedziałem się ze mogę im wysłać do serwisu sprzęt (czas oczekiwania 4/5 tygodni), oddać do sklepu lub zwyczajnie czekać aż w końcu się połączy co napewno wg Pani na infolinii się wydarzy ale niewiadomo kiedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasspeer
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:22, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Pytanie:
Na jakiego maila lub pod jaki numer telefonu zgłaszacie reklamację?
Ja wysłałem 4 dni temu pod:
service-pl @ monsieur-cuisine com
service @ monsieur-cuisine com
I cisza.... A z tego co piszecie to do niektórych odpisują od ręki...
To ustrojstwo dostaliśmy pod choinkę i w grudniu działało bez zarzutów. Sytuacja ktora ma miejsce pojawiła się po nowym roku. Nawet znajomi którzy korzystają od ponad 2 lat z lidlomixa i są bardzo zadowoleni, sprawdzili na naszą prośbę czy u nich też pojawił się problem który tutaj poruszamy - oczywiście oni też nie mogą się zalogować ani połączyć z serwerem...
Szkoda ze skoro jest to usterka na szeroką skalę niema żadnego oficjalnego stanowiska na stronie monsieur cuisine connect...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dossssya
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:52, 19 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam ,że zmiana języka pomaga .Też się martwiłam ,ale pomogło momentalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marssel
Dołączył: 19 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:08, 20 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
W dniu dzisiejszym otrzymałem odpowiedź z serwisu Hoyer handel, niestety wina leży po stronie oprogramowania, przesłali na email komplet etykiety i lidlomix pojechał do Niemiec w celu zmiany oprogramowania, czas ok 3 tygodni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|