Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna www.lidlomix.fora.pl
Robot Kuchenny Monsieur Cuisine Connect
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reklamacje- informacje podstawowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Gdzie i jak reklamować
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Admin
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:22, 16 Kwi 2019    Temat postu: Reklamacje- informacje podstawowe

Drogi Kliencie,
Na niniejsze urządzenie jest udzielana 3 -letnia gwarancja obowiązująca
od dnia jego zakupu. W przypadku usterek niniejszego
produktu kupującemu przysługują wobec jego sprzedawcy
stosowne ustawowe prawa gwarancyjne. Poniżej opisana gwarancja
nie ogranicza tych ustawowych praw przysługujących kupującemu.

Warunki gwarancyjne

Okres obowiązywania gwarancji rozpoczyna w dniu zakupu produktu.
Oryginał dokumentu zakupu należy przechowywać w bezpiecznym
miejscu. Ten dokument będzie potrzebny, jako
potwierdzenie dokonanego zakupu.
Jeżeli w przeciągu trzech lat od daty zakupu niniejszego produktu pojawi
usterka w produkcie lub usterka produkcyjna, to produkt, wg naszego
wyboru, zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony.
Niniejsze świadczenie gwarancyjne zakłada, że uszkodzone urządzenie
oraz dokument potwierdzający zakup (paragon kasowy) zostaną
przedłożone w przeciągu trzech lat. Do urządzenia i dowodu
zakupu należy dołączyć także krótki opis usterki oraz podać moment
jej wystąpienia.
Jeżeli usterka jest objęta naszą gwarancją, to kupujący otrzyma
z powrotem naprawiony lub nowy produkt. Wraz z naprawą lub
wymianą produktu nie rozpoczyna się nowy okres gwarancyjny.

Okres obowiązywania gwarancji i prawne

roszczenia związane z wystąpieniem usterki
Świadczenie gwarancyjne nie przedłuża okresu obowiązywania
gwarancji. To dotyczy także wymienionych i naprawionych
części. Ewentualne stwierdzone przy zakupie uszkodzenia i
usterki należy zgłosić natychmiast po rozpakowaniu produktu.
Naprawy dokonywane po upływie okresu obowiązywania gwarancji
płatne.

Zakres gwarancji

Urządzenie wyprodukowano zgodnie surowymi przepisami dotyczącymi
jakości i dokładnie skontrolowano przed opuszczeniem
zakładu produkcyjnego.
Świadczenie gwarancyjne obejmuje zarówno usterki materiałowe,
jak i usterki powstałe podczas produkcji.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych,
które są narażone na normalne zużycie,
oraz uszkodzeń części kruchych, np. włącznika, akumulatorów,
żarówki czy innych części wykonanych
ze szkła.



Niniejsza gwarancja traci swoją ważność w przypadku nieprawidłowego
użytkowania lub serwisowania produktu. W celu zagwarantowania
prawidłowego użytkowania produktu należy dokładnie
stosować się do wszystkich wskazówek zawartych w instrukcji obsługi.
Należy bezwzględnie unikać sposobów użycia oraz działań, które
się odradza lub przed którymi ostrzega się w instrukcji obsługi.
Produkt jest przeznaczony wyłącznie do prywatnego użytkowania
i nie jest przeznaczony do specjalistycznych zastosowań. Gwarancja
wygasa w przypadku niezgodnego z przeznaczeniem i
nieprawidłowego użytkowania, stosowania siły oraz w przypadku
ingerencji w produkt, których nie przeprowadziło nasze autoryzowane
centrum serwisowe.

Postępowanie w przypadku gwarancji



Aby zapewnić szybkie załatwienie zgłaszanego przypadku, należy
stosować się do poniższych wskazówek:
• W przypadku wszystkich zapytań należy mieć przygotowany
numer artykułu IAN: 290976 oraz paragon kasowy potwierdzający
dokonanie zakupu.
• Numery artykułów znajdują się na tabliczce znamionowej,
w grawerowanych oznaczeniach, na stronie tytułowej instrukcji
(na dole po lewej) lub na naklejce z tyłu lub na spodzie
urządzenia.
• W przypadku wystąpienia usterek w działaniu lub pozostałych
usterek należy w pierwszej kolejności skontaktować się
telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej z
poniżej podanym centrum serwisowym.
• Następnie zarejestrowany jako uszkodzony produkt można
przesłać nieodpłatnie wraz z potwierdzeniem zakupu (paragon
kasowy) i informacją opisującą usterkę i moment jej wystąpienia
na podany kupującemu adres serwisu.
Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] można ściągnąć niniejszą
instrukcję oraz wiele innych instrukcji, filmów wideo
z produktami oraz oprogramowanie.
Centrum Serwisowe
Serwis Polska
Tel.: 22 397 4996
E-Mail: [link widoczny dla zalogowanych]

IAN: 290976
Dostawca
Należy pamiętać, że poniższy adres nie jest adresem serwisu.
W pierwszej kolejności należy kontaktować się z podanym
powyżej centrum serwisowym.
HOYER Handel GmbH
Tasköprüstraße 3
DE-22761 Hamburg
NIEMCY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Wto 10:25, 16 Kwi 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lidlomix.fora.pl Strona Główna -> Gdzie i jak reklamować Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin